fredag 12. november 2010

Prosjekt "Ung i Japan"

Denne filmen dedikeres til ungdomslaget "Large" på Flekkerøya!! De har i år valgt å støtte prosjektet vårt "Ung i Japan", som Geir og jeg jobber innenfor. Her får du noen smakebiter av hva vi driver med i arbeidet! Bilder er fra i fjor og i år :)

Snurr film!



Du kan lese mer om prosjektet her!

(Filmen er laget av Geir Strandenæs Larsen og Silje Amland. Takk til Knut Ola Topland og evt. andre misjonærer for noen bilder. Musikk i filmen: Keith Green, You Love The World. Beklager at dette ikke kom med i filmen) :) Men nå er det sagt:)

3 kommentarer:

Elin:) sa...

Eg gleda meg til å komme til Japan:D

SiLje sa...

:D Eg glede meg t du komme!!!

Terje sa...

Brunost og ostehøvel(!)
Flott at du drar inn det ypperste av hva Norge har å by på.

Herlig alt du gjør for Japan.
Håper og ber om at Gud må virkeliggjøre alt som ligger på hjertet ditt, Silje - i Jesu navn :)