tirsdag 18. august 2009

Min med-disippel i Japan



Jeg vil med glede få presentere Eli Toft-Eriksen (24) som også skal være ettåring i Japan 09/10!
Den blide jenta er fra Jæren og har de siste årene studert språk ved Universitetet i Stavanger. I Japan kommer vi til å bo omtrent 7 mil fra hverandre, men begge skal bo i byen Osaka.
Eli teller ned dagene, og i dag er det 21 dager til vi reiser:)

****************

Tre kjappe spørsmål til Eli:

1. Beskriv deg selv med tre ord:
Lesehest, hellig og lykkelig

2. Hva tenker du når du hører "Japan":
Moderne, vennlige og litt rare mennesker.

3. Hva kommer du til å savne mest ved Norge?
Å forstå hva folk sier.
Sjekk ut hennes blogg om Japan: http://www.osaka.no/
Det gleder meg stort at jeg får reise sammen med deg, Eli!!!:)

2 kommentarer:

Kristian Alfsvåg sa...

Kverulanten i meg må bare påpeke at Mukonoso (hvor du skal bo) ikke er i Osaka, men Amagasaki. Som igjen har vokst sammen med en by som har vokst sammen med Osaka (sammen med mange andre).

Og det var dagens unødvendige detalj. :)

Unknown sa...

Hehe...Du vet nok best!Det var ikke noe unødvendig detalj. :) Men jeg har iallefall fått beskjed om at jeg skal bo i Osaka:) Det er nok nærmest den byen som folk har hørt om da, sikkert;) Hihi...
Men nå gleder jeg meg skikkelig til å flytte altså!!! Hvordan går det i Bergen?