torsdag 20. januar 2011

Siste nytt!

Allerede er vi kommet godt ut i det nye året! Det er rart å tenke på at jeg bare har 5 måneder igjen her i Japan! Jeg holder på å tenke over hva jeg vil bruke den siste tiden til. Dersom du som ber trenger et konkret bønneemne, kan du gjerne be om at jeg må få visdom til å bruke tiden rett.

I det siste har jeg hatt besøk av to gode venninner fra Norge! Det var svært oppuntrende! De ble med meg på arbeid og fikk bidra i misjonsarbeidet, i tillegg til at vi reiste rundt som turister!


Ragnhild og Anne Karin

Studentkveld i Kawage

Torsdag forrige uke var vi med på studentkveld hos familien Topland. I alt var vi 14 mennesker fra 9 nasjoner! Ragnhild delte et vitnesbyrd og vi sang sammen. Etterpå ble vi delt inn i grupper og ba for hverandre. Til slutt spiste vi deilig norsk jaktgryte, som Anne Karin og Ragnhild hadde tatt med seg fra Norge!



Herlig gjeng!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt du hadde besøk av Ragnhild og Anne Karin då! =D Håpa du fortsatt har d bra der borte, kjekt å ta ein kikk innom her av og til! =)
Guds velsigning over nye val og neste år!

SiLje sa...

Hei Marius!
Tusen takk!
Guds Fred til deg!