lørdag 11. september 2010

Storesøster


I dag startet Kid`s Club på`n igjen etter sommerferien. Et par nye ansikter var også å se. Det var kjempe koselig å være med barna igjen! Og spesielt hyggelig var det da de kalte meg "onêsan", som betyr storesøster. Da vi skulle spise kake mot slutten av samlingen, satte barna seg rundt langbordet. En liten gutt ropte til meg at jeg måtte komme å sitte ved siden av ham. Før jeg rakk å komme meg bort på plassen kommer en annen gutt og setter seg der. Men med klar beskjed fra sidemannen måtte han straks forlate stolen og finne seg en annen plass, for der skulle "storesøster" sitte. Hehe...
Det var en koselig start på dette året! Tenk å få være storesøster til alle disse nydelige barna!

1 kommentar:

Elin:) sa...

Godt å sjå at du har komt trygt tilbake igjen, og har blitt så godt mottatt:)

Vi må skypast snart! Eg har studieveke mandag-torsdag, så då kan eg for såvidt på dagtid (untatt tirsdag), viss du kan en dag då;)

Klem<3