lørdag 2. oktober 2010

Livlig Lørdag!

Tenkte jeg måtte skrive litt om Soul Children igjen! Det har vært en skikkelig god start etter sommerferien! De to siste øvelsene har vi vært en gjeng på ca 15 stk inkludert lederne! Det merkes på miljøet og ikke minst på volumet i sangen! Her er det LIV i leiren! Det kan en trygt si!

En kor øvelse i Nankai er på 90 minutter og inneholder masse variert program! Som regel har vi 2 ulike leker eller konkurranser samt oppvarming for kropp og stemme. Så synger vi en sang vi kan, og lærer gjerne en ny eller finpusser på sangen vi lærte sist! Underveis har vi en pause på 10-15 min der vi får i oss litt væske og ny energi, som regel i form av søtsaker:) Etter pausen er det andakt og så fortsetter vi å synge. Øvelsen avsluttes med en liten "mini-konsert" for oss selv.

Det er spennende å se hvordan barna/ungdommene utvikler seg! Vi er kjempe takknemlige for alle som har komt til nå! Hvis du vil kan du bli med og be for dem.


"pArTy!" i sangen "Soul Children"

"Send Your Love"

Som en variasjon i programmet for denne øvelsen, imponerte Geir med en rå trommesolo!

Odd Bjarne hadde en kreativ andakt!


"Wherever I go"

7 kommentarer:

Amalie sa...

Silje, du er kul! Det er fantastisk bra at du er et år til i Japan (selv gikk jeg på Gå Ut Senteret i 07/08 og var 4,5 mnd i Japan, mye i Kawage)! Så spennende å lese om alt dere får til! Gud vil lønne dere rikt - både nå og siden!

SiLje:) sa...

Hei Amalie!
Å, så spennende!! Kan tenke meg det var bra å gå på Gå Ut Senteret!!! Så fint at du fortsatt husker på Japan:) Takk for god oppmuntring! Må Gud velsigne deg tilbake!

Anonym sa...

Hei Silje! :)

Ville bare si at jeg tenker på deg i Japan og at jeg ønsker deg Guds velsignelse videre i det arbeidet som du står i! Du er tøff!

Klem fra Marie

Silje sa...

Takk, Marie! Det betyr mye! Det er godt å tenke på at vi tjener den samme Gud hver vår plass på jorden:) BLESS!

Berit Yuriko sa...

Eg blir så glad av å lesa bloggen din:) Og detta innlegget va jo fantastisk kjekt! Glad for at Soul Children går så bra - det e så bra at du og de andre e med!
Du e god, Silje! Gud velsigne deg!

SiLje:) sa...

Takk, Berit Yuriko!! Eg e gla DU va ein av de som va me og starta opp Soul Children!!! Knallbra!!! :D

Anonym sa...

Vi gleder oss til å komme og treffe koret deres! Mandag er det søknadsfrist på teamene til Japan, og jeg gleder meg til å sette sammen en gruppe som jeg kan ta med på besøk til dere. Hils Nankai Soulchildren!!!