søndag 25. oktober 2009

Norway Night

Søndags kveld var kirken fult med fantastiske mennesker, som Gud har skapt!
Unge og eldre ville få med seg "Norway Night"!! Eli og jeg hadde vitnesbyrd og fremførte sangen "Above all else". Jeg fikk følelsen av at vi virkelig blir brukt av Gud her i Japan! Vi har noe å bridra med, som folk setter pris på!! Det er fantastisk GØY!!
Til tea-time ble det servert deilig eplekake og kjeks, toppet med kaviar (ikke akkurat min favoritt, hehe...)! Men japanere er veldig begeistret for kaviar;)

Alle er SKAPT av og for Gud! Han har en plan med ditt liv!
Jeg hadde vitnesbyrd om at vi alle er SKAPT av Gud! Vi har ikke utviklet oss fra noe som likner oss. Vi har heller ikke alltid eksistert. Vår oppfinner skapte oss med en hensikt! Han har BARE GODE tanker for livene våre. Hvis du undres over meningen med ditt liv, så må du gå til Han som oppfant deg:) Han har svaret!


Eli: "Det er bedre å bli elsket av Gud enn å bli brukt av Gud!"



BiLder & QuiZz:)
Så var det tid for å vise bilder og følge opp med en quiz, for å sjekke deres kunnskaper om vårt fedreland;) Hehe...
Bunader, Prekestolen, rømmegrøt, brunost, Sognefjorden og oljeplatform rullet på storskjermen og det ble tatt godt imot:)
(Etterpå fikk jeg mange spørsmål ang. rømmegrøt. De kunne ikke tro at vi kunne spise det til middag:) Hehe...)

God stemning:)
Alle folkene er så trivelige!! Når jeg er på "International Night" glemmer jeg helt tiden. Så når de begynner å slukke lysene har jeg ikke lyst til å gå hjem! Jeg vil være her!! Så tenker jeg; i himmelen kan jeg være sammen med de i evigheter!!! Danse gledesdanser og le til jeg kjenner det i magemusklene:) Hehe...
BøNnEmNe:
Mange av de som kommer på "International Night" er ikke kristne og pleier ikke å komme i kirken, annet enn denne kvelden. Derfor må vi be om at de må få et møte med Gud dette året! La de få en lengsel etter Hans kjærlighet. Etter Hans svar på livet! Da kan vi virkelig glede oss til å le mer sammen i himmelen!!!

2 kommentarer:

Anstein sa...

Fantastisk Silje!

Norway Night er ikke feil. Kan huske da vi hadde noe ala;) Fantastisk at et slikt arrangement også favner ikke-kristne! De må vi alle hjelpe å huske på!

Stå på Silje! Du er god!

SiLje sa...

Anstein:
Ja, vi hadde jo noe liknende i fjor! Jeg tenkte på det:) Savnet resten av BiG-gjengen der!!!

Takk for at du vil hjelpe å huske på dem i bønn! Kjempe!:)