tirsdag 27. oktober 2009

På fisketur med positiv forventning!



"Da jeg var liten pleide pappa å ta meg og min bror med på fisketur. Det som er gøy med å dra på fisketur er jo å kjenne at det napper på kroken! Så for at vi ikke skulle miste interessen, sørget han for å velge innsjøer der han visste at vi kom til å få napp. Det måtte være spennende hele tiden, for at vi ikke skulle bli lei!"*

Den Hellige Ånd ønsker også å ta oss med til slike steder dersom vi ber med positiv forventning og samtidig holder øynene åpne!* Om du er i Norge eller Japan eller andre steder i verden, så kan du når som helst være med Gud på fisketur:) Du må bare forvente at du skal få fisk!

Her i Japan opplever jeg mange spennende dager!! Hvis vi fortsetter med å bruke bildet om fisketuren, kan jeg si at flere har nappet på kroken, men jeg har ikke opplevd at de har hengt seg skikkelig på - enda. Jeg lærer stadig at jeg må ha positive forventinger (tro) til at det skal skje ting! Være overbevist om at Guds Ånd virker når jeg ber om det! Da kan livet være virkelig spennende,altså!!:)

"Alt er mulig for den som tror!" - Hilsen Jesus! (Mark.9.23)

- Gud har virkelig tatt meg med til en plass med masse masse fisk!! :)



* Utdrag hentet fra boken "Prest for dem som ikke går i kirken" av Johannes Amritzer. (Skikkelig BRA bok! Anbefales sterk! Hilsen Silje).

1 kommentar:

Alette sa...

Dette høres bra ut, Silje! :)
er stolt av deg! du er så flink og snill.