mandag 11. januar 2010

En god start!

Jeg har hatt en skikkelig god start på dette året!! Denne uken har vært proppet full av godbiter altså:

Mandag
- Tur til Osaka aquarium
Sammen med Orlaug, Eli og Øyvind hadde jeg en fantastisk dag i Osaka! Kjeeempe fascinerede å se den 4,5 meter lange haien i tillegg til mange andre kule fisker og sjøskapninger! Etter aquariet gikk vi for å spise okonomiaki og kake:)



Tirsdag
- Tilbake igjen på treningssenteret:)

Onsdag
- "Språkdagen"
Tilbake igjen på skolebenken! Årets første japansk-time:)

Torsdag
- Jobb:)
Jeg besøkte min kinesiske venninne, Lynn, på universitetet! Vi spiste lunsj sammen og møtte andre utenlandske studenter.

Fredag
- I Osaka er det mange hjemløse. Denne uken har flere kirker organisert matutdeling til dem. Jeg fikk være med og hjelpe til i dag!

Lørdag
- Jobb:)
Årets første Kids`club samling! Herlig å se barna igjen!!

Søndag

- Gudstjeneste i Jesus Life House ! Skikkelig bra Jesus-fokus og direkte tale! Jeg var sammen med Eli og Øyvind, Anrew og Kazuya og møtte i tillegg mange andre bra brødre og søstre :D

Etter gudstjenesten kjørte vi fem for å spise middag. Så var det videre til neste møte; International Night!

Japan er så BRA! Jeg trives her!!!

Ingen kommentarer: