mandag 17. mai 2010

17.mai i Japan

Det er første gang jeg feirer den norske nasjonaldagen utenfor Norges landegrenser, men DET tenkte jeg nesten ikke over da feiringen i Kobe var i full gang den 17.mai!
Vel må jeg også nevne at jeg aldri har feiret 17.mai i 26 varmegrader før heller, så kanskje like greit at bunaden var igjen i Norge denne dagen!

Vi var mer eller mindre 30 stk samlet på bibelskolen i Kobe. Her ble det stemt i de gode, tradisjonelle sangene, et lite inne-17.mai-tog :) Hehe... 17.mai taler og hilsen fra kongehuset! Ellers masse god mat, som også hører med, samt leker og god stemning!

Korpsmusikk og oppdatering fra feiringen i Norge fikk jeg med meg på nettradioen da jeg kom hjem :)
En god gjeng!

To som er veldig klare for å springe potetløp!


Fantastisk innsats!

Hipp hipp hurraaa for en god dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hipp, hopp og hurra! :)