lørdag 21. november 2009

Soul Children!

I dag er det lørdag og jeg er snart på vei ut døren for å reise til Nankai! Der er vi nemlig i full gang med planlegging av Soul Children!
Styret: Odd Bjarne Ellefsen, Naoki Sukioka, Eli Toft-Eriksen og meg.


Soul Children er et norsk barnekonsept som siden 2001 har vært Norges hurtigst voksende korbevegelse! Det er også etablert liknende kor i USA, Bangladesh og Indonesis - og NÅ er det straks i JAPAN!!

Konseptet drives ut i fra visjonen; "Vinne og bevare unge med evangeliet gjennom sang og musikk de kjenner seg igjen i".
Sangene er selvkomponerte og er hovedsakelig på engelsk. Derfor kan vi bruke dem i Japan også.

I begynnelsen av desember kommer det et team fra Bibelskolen i Grimstad under ledelse av tidligere Japan-misjonær, Anne Mari Topland. De skal blandt annet ha workshop og konsert og bli med under oppstarten av Japans første Soul Children kor!!


Vil DU bli med?!

Du kan gjerne bidra med å be for oppstarten og hele prosjektet!!

- At det ikke må bli en stor terskel for ungdommene å komme på et arrangement i kirken.
- At de kan få oppleve Guds kjærlighet gjennom sangene.
- Forberedelsene til BiG-Team.
- Forberedelsene for styret.
- Oppstarts arrangementene.


TAKK:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei min venn! ;D
Nå er det kun en uke igjen til vi kommer til Japan! Og jeg kan nesten ikke vente, jeg gleder meg så mye til å se deg igjen! Å, gjett om jeg jeg gleder meg! Og vi skal gjøre så mye arti, i dag skal vi øve litt på Soul Children sanger og noen av det vi skal ha på konserten i den ene kirken vi skal til!
Håper alt står bra til med deg!
STOR klem

SiLje sa...

Ja, jeg vet! Det nærmer seg og vi som er her i Japan gleder oss også stoort!!:) Tror du skal overnatte hos meg:) Hjertelig velkommen!! Gleder meg til at du skal få oppleve Japan!
Lykke til med adventskonsertene! Kunne ønkse jeg var og hørte på! Men kos deg litt for meg også:) Hehe...Gode minner fra i fjor!:)

Håper alt er bra med deg også!
Stor klem tilbake:)