søndag 27. september 2009

Healing seminar


Halleluja! Amen! Gud er KONGE! Jesus Kristus er på tronen!!!
Jeg klarer ikke vente med å fortelle dette!
Har nettopp kommet hjem fra "International Night". Dette er en happening som skjer siste søndag hver måned, som jeg fast skal være med på.
I dag hadde menigheten besøk av to fra Minnesota. De skulle ha healing seminar.

Jeg var skikkelig trøtt da jeg kom til kirken. Siden torsdag har jeg fartet fra det ene til det andre, fra vest til øst, hatt undervisning, spilt piano på gudstjeneste, vært med på gospelkor +++. Så min ballong var nesten tømt for luft i kveld, og jeg hadde mest lyst til å gå hjem og legge meg.

Det kom mange til kirken.
Mange kristne, men også noen som aldri hadde vært der før.
Kvelden begynte med sang. Så skulle en av mennene fra Minnesota prate.
Han profiterte over Japan.
Han inviterte alle som ville til å komme frem og bli bedt for.
NESTEN HELE SALEN REISTE SEG OG GIKK FREM.


Wao!!!
For meg ble det fantastisk sterkt!

Gud har et stort hjerte for Japan! Gud lengter etter å være sammen med japanerne. Gud lengter etter å holde armene sine rundt dem.

Jeg fikk så påfyll i kveld! Jeg fikk ny inspirasjon. Nytt mot. Nye drømmer. Større forventninger!! Jeg gleder meg til å være med videre på eventyr sammen med Gud!
KONGE!!!!!
Derfor, dere som bor i Østens land: Gi Gud ære! Dere som bor på havets øyer og kyster: Ær Herrens, Israels Guds navn! Fra jordens utkanter hører vi lovsanger: Ære være Den Rettferdige! (Jes 24,15-16)
Folkene skal prise deg, Gud! Folkene skal prise deg, alle sammen! (Salm.67,2-6)
Så: Selv hvor umulig det kan se ut fra utsiden, vil de gode nyhetene (evangeliet) virke over alt!
Amen

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAllEluUUuujA!! Dette er bare starten på et spennende eventyr, Silje!!
Gud velsigne deg videre!

Anonym sa...

Konge! Så jilt å lesa:)
Lykke te vidare;)

Marie

Terje sa...

Stort :)