fredag 11. september 2009

Huset mitt!

I dag har jeg flyttet inn i det som skal være mitt hus dette året! Tenk at min første egen bolig skulle bli i Japan!

Et koselig lite "dukkehus" som inneholder en liten stue, kjøkken, bad, soverom og vaskerom.
Det står en nydelig blomsteroppsats på stuebordet, en varm velkomst fra misjonærparet Straume. Dagny og John Olav bor i presteboligen på samme tun som meg. Vi holder til like ved kirken som jeg blandt annet skal jobbe litt i.
Jeg føler meg så velkommen her! Har på følelsen av at jeg kommer til å trives! Og det ser jo lovende ut;)
Denne kvelden har jeg brukt tiden på å pakke ut kofferten min og hengt opp litt bilder av dere venner i Norge ,som jeg kan se på når jeg savner dere:)
Gud har velsignet meg så rikt!
Min lille stue


Kjøkkenet

Badet. (Er det ikke kul farge på badekaret?) :)

Soveværelset mitt

5 kommentarer:

Elin:) sa...

Å Silje!! Du er i Japan! Heilt sjukt altså! Men så godt å sjå at du har det bra, og allerede no trivast:D
Unna deg alt godt det her året altså!
Eg ber for deg!
Kjempe glad i deg, Silje<3
Gode klemma frå Elin:)

Anstein sa...

Fantastisk Silje!
Ditt eget hus å greier!!
Så godt å høre at du allerede ser ut til å trives...

Kjempegøy å lese dine oppdateringer!!

Ingeborg Marie sa...

Gleder meg til å se bilder av Mukonoso! =)Savner virkelig å være der. September er en fantastisk tid!

Det skal bli spennedne å se hva du opplever. =)

-ima

Anonym sa...

HEI :D Så den nye bloggen så jeg kopierer innlegget inn på denne bloggen også! =)Så koselig med innelgg på bloggen min! Jepp, BiG er DIGG! Og vet du, JEG SKAL TIL JAPAN!!!! Og jeg gleder meg veldig til den turen, Anne Mari nevner deg hele tiden og hvordan du ble helt betatt av Japan! Vi sendte inn søknad i går og i dag fikk jeg vite at jeg skal på tur ÅÅÅ jeg gleder meg så mye!
Jeg håer virkelig at du får et SUPERT år i Japan! Med gode minner for livet og hele pakka! ;o)
Og til mandag reiser vi til Danmark det gleder jeg meg også veldig til! =)
STOR klem fra meg!

Anonym sa...

kjære Silje!! Tenk nå er du på Mukonosso! Nyt de klare dagene framover, og den deilige varmen. Koselig lite hus du har! Hils så mye til Straumes. klemmer fra Anne Mari